نماینده ولی فقیه سپاه محمد رسول‌الله(ص) در گفتگو با تهران پرس مطرح کرد:
نماینده ولی فقیه سپاه محمد رسول‌الله(ص) گفت: آنچه واقعیت کف جامعه و مراکز درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خصوصی وجود دارد سخت نگران‌کننده است.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده در گفتگو با خبرنگار «تهران پرس» درباره پزشکان مسموم شده توسط الکل دست‌ساز در شیراز و نوع خدمت‌رسانی در بیمارستان پیامبران تهران گفت: با نهایت احترامی که برای جامعه‌ پزشکی قائل بوده و هستیم، ولی آنچه واقعیت کف جامعه و مراکز درمانی به‌ویژه در حریم‌های خارج از سلطه‌ حاکمیت و نظارت و کنترل قاطع و نافذ مراجع ذیصلاح، به مانند بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خصوصی؛ جریان دارد سخت نگران‌کننده و نفرت‌انگیز است.

وی ادامه داد: از قصور‌های فاحش تا زیرمیزی گرفتن‌های نجس و فساد‌های مالی و جنسی و شیطانی گرفته تا به مسلخ بردن وجدان‌کاری و تعهد شغلی و حیثت قسم‌های پزشکی و بالاخره تا هوس‌بازی و هوسرانی که بعضاً همچون بیمارستان به‌اصطلاح فوق تخصصی خصوصی پیامبران صادقیه تهران که بیشتر به سرگردنه و اصطبل حیوانات شباهت دارد تا مرکزی خدماتی در حوزه بهداشت و درمان.

علیزاده افزود: آنچه با کمال تاسف در شیراز اتفاق افتاد، تازه گوشه‌ای از چهره زشت و کریه پزشک‌نمایان بی سر و پا بود که البته به لطف مشروبات الکلی فاسد و کپک‌زده رو شد. خدا می‌داند که در لایه‌های میانی و زیرین جامعه، به بهانه خدمات درمانی و پزشکی چه جنایت‌ها و خیانت‌ها و ظلم‌ها صورت می‌پذیرد.

وی اظهار داشت: کافی است نیم نگاهی به اطفال سی پی و آسیب‌دیده‌ مغزی که اغلب با قصور صد در صدی پزشکان و اهالی بی‌مسئولیت مراکز درمانی همچون بیمارستان‌نمای پیامبران تهران بیندازید و آثار مخربی که بی‌عملی و بی‌وجدانی پزشک نما‌های خودسر و پول‌پرست و بد سیرت بر خانواده‌های مظلوم و بی‌پناه تحمیل می‌نمایند بیندازید تا رنج حاصله از آن را نیز در جامعه درک نمایید.

نماینده ولی فقیه سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ عنوان کرد: تاسف بار‌تر اینکه خانواده‌های آسیب‌دیده، پس از پیگیری نیز رنج مضاعف دیگری را باید تحمل نمایند و آن عدم برخورد با عوامل مقصر و بلکه توجیهات جانب‌دارانه مراکز حراستی و نظارتی و به‌واقع آنچه به جایی نرسد فریاد است. امید که فریادرس حقیقی به زودی فرارسد و عالم روی حقیقی پاکی و امنیت و عدالت و خدمت صادقانه و مخلصانه و بی‌منت را تجربه و درک نماید.

انتهای پیام/

کد خبر: ۶۲۳۶۶
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha