با شعار «ایران قوی، ایران بهره‌ور» صورت گرفت؛
همایش ملی بهره‌وری ایران ۱۴۰۳، روز سه‌شنبه اول خرداد ماه همزمان با روز ملی بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف برگزار می‌شود که کمیته اجرایی این همایش تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران پرس» به نقل از وزارت جهاد کشاورزی؛ امسال همایش ملی بهره‌وری ایران ۱۴۰۳با شعار «ایران قوی، ایران بهره‌ور» و با حضور جمعی از مقام‌های دولتی، اساتید، متخصصان و صاحبنظران حوزه بهره‌وری برگزار خواهد شد.

در همین راستا، سیدعلی تفرشی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اداری و استخدامی کشور؛ مهدی علی‌مددی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت؛ هادی اصلان‌زاده، معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی؛ رضا خواجه نائینی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی؛ محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و مهدی مشفق رئیس امور حوزه ریاست، روابط عمومی و بین‌الملل سازمان اداری و استخدامی کشور به‌عنوان اعضای کمیته اجرایی همایش فعالیت خواهند داشت.

در حاشیه این همایش، نخستین نمایشگاه تخصصی «ایران بهره‌ور» در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت و اول خرداد در تالار وحدت برگزار خواهد شد. محور‌های این نمایشگاه «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «آب و محیط زیست»، «راه و شهرسازی»، «صنعت و معدن»، «انرژی»، «کشاورزی» و «خدمات» است.

بر اساس این گزارش، تأثیر بهره‌وری در جهش تولید با مشارکت مردم، بهره‌وری در برنامه پنج‌ساله هفتم کشور و توسعه جریان نوآوری بهره‌ور از محور‌های این همایش یک روزه هستند.

 

انتهای پیام/

کد خبر: ۶۲۳۳۴
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha