معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۲۱ خبر داد:
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۱ گفت: ۸ هزار متر طول مسیل کن و قوری‌چای در منطقه 21 لایروبی و پاکسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ مسعود نوابی گفت: این مسیل‌ها و کانال‌ها مرتب لایروبی شده و با توجه به اقدامات صورت گرفته، منطقه ۲۱ یکی از مناطق بی‌دردسر در هنگام بارندگی است.

وی افزود: با استفاده از عوامل کارگری، ماشین آلات و ادوات سنگین، بیش از ۸ هزار متر از مسیل کن و قوری چای لایروبی و پاکسازی و نظافت شده است تا هنگام بارش‌ها، کانال‌ها و مسیل‌های مذکور جهت جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی و جریانات حاصل از بارندگی در سطح این منطقه با مشکل مواجه نشوند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به ضرورت مشارکت شهروندان در پاکیزه نگهداشتن محیط زیست و مسیل‌ها خاطرنشان کرد: پاکیزه نگهداشتن مسیل‌ها و کانال‌ها، به غیر تلاش بی‌وقفه عوامل خدمات شهری، همکاری شهروندان را می‌طلبد، چرا که هر بار پاکسازی مسیل‌ها و کانال‌ها هزینه سنگینی برای شهرداری دارد که می‌تواند صرف آبادانی و زیباسازی شهر شود.

نوابی در پایان گفت: یک رشته احیا، لایروبی و مرمت قنات دستواره و رفع انسداد ۳۶۰ متر طول کانال سرپوشیده یاس و ۷۰ متر طول مسدود سازی ورودی کالورت گل‌ها و جمع آوری کالورت مذکور نیز در سال گذشته انجام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: ۶۲۳۲۹
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha