شهردار منطقه ۹ خبر داد:
شهردار منطقه ۹ گفت: ایستگاه‌های سامانه اتوبوس‌های تندرو منطقه بهسازی و مقاوم سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمدرحیم مرتضوی با اشاره به اهمیت بهبود دوام و کارایی محدوده توقف اتوبوس‌های تندرو در ایستگاه‌های سامانه اتوبوس‌های تندرو گفت: به منظور کاهش کندی تردد و ایجاد امکان بهره‌برداری مستمر از خطوط تندرو ایستگاه سامانه اتوبوس‌های تندرو هاشمی غربی مقاوم‌سازی خواهد شد.

مرتضوی درادامه گفت: افزایش ایمنی شهروندان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که لازمه آن بهسازی و مقاوم سازی ایستگاه‌های سامانه اتوبوس‌های تندرو منطقه است.

وی خاطر نشان کرد: کاهش هزینه‌های بالای اصلاح و تجدید روسازی آسفالتی نیز از دیگر دلایل بررسی پروژه مقاوم سازی ایستگاه‌های سامانه اتوبوس‌های تندرو می‌باشد.

وی افزود: در قالب این پروژه ۱۵۰ مترمربع از سطح توقفگاه ایستگاه سامانه اتوبوس‌های تندرو در مسیر سامانه ۲ اتوبوس‌های تندرو در بزرگراه آیت‌الله سعیدی تندرو پس از زیرسازی بستر با کفپوش بتنی مقاوم تحکیم و بهسازی می‌شود.

شهردار منطقه ۹عنوان کرد: این عملیات براساس دستورالعمل جاری نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران و برنامه ریزی‌های صورت گرفته در چهارماهه نخست سال ۱۴۰۲ آغاز و در کمتر از یک ماه به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: ۶۲۳۱۷
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha